Bara Augusti

Mitt ute i skogen, Med barr i håret och spindel väv och annat trams på byxorna insåg jag att det kommer bli en helt underbar höst. En höst helt olik dom andra höstarna. En höst där någon mer är fullt beroende av mig. En till som inte klarar sig utan mig. En till som förgyller min vardag, och tar upp all min lediga tid.

Jag längtar så jag blir galen.

Jag ser fram emot en höst utan mörker, svackor och depression. En helmysig höst med mina 3 ♥
Det kommer bli super.

Efter jobbet så tillbringades 1timme i skog och mark med min fyrbenta. Trotts att vi inte promenerat där på väldigt länge så höll hon sig på stigen och relativt nära helatiden. Underbar kontakt! Några vänder uppletande efter bollen i skogen, koordinations träning över stockar och stenar och en godis ruta senare hade jag en lugn lycklig gamling med mig i bilen hem. Att andas in denna underbara skogs luft.. En galen känsla.

Kommentarer
Sofie säger:

och jag håller allt ett öga på din blogg också ;)

Såå kul med valp Lynn, glad för din skull! Supersöt verkar hon vara också, lilla Freja :)

Massa lycka till och hoppas hon blir vad du sett fram emot! Kram

2011-08-17 | 13:23:24
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/
Ida säger:

Åh , vad mysigt att du ska få en liten lurv! så mysigt med valpar! Dom luktar så gott ju. =)

Du kommer få en fin höst ska du se , du förtjänar det! Du är underbar , det vet du! =)

Kram!

2011-08-20 | 21:15:08
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback