Hedeforsens Kobra

Låt mig presentera det nya tillskottet i våran familj:



Hedeforsens Kobra. Som på hemma plan kommer kallas Freja.
En liten fröken som djupdök rakt ner i hjärtat på mig så fort jag fick se henne. Det är något speciellt med denna lilla damen. Hennes syskon var bedårande, men något inom mig sa att det var hon, hon som ska följa med mig hem. Så den 23 tar vi bilen ner och hämtar hem våran lilla flicka.

Mor: Hedeforsens Zazza


HD A    ED 0
Korad 446p

Far: Kustmarkens Dexter



HD B     ED 0
IPO II, används i avel.

Detta är en fröken som säkerligen kommer innehålla en massa krut. Galet mycket motor, matvrak, busig men ändå så charmigt lockande.. precis som Leona ;) Det kommer bli helt underbart att få hem denna lilla rackare.. att få börja träna inför framtiden.. vi kommer explodera på tävlingsplanen! Längtar varje minut efter henne och jag är så fruktansvärt glad att min dröm som jag haft så himla länge om en valp äntligen slår in. 1,5 vecka.. kära nån.. långt kvar men ändå läskigt nära!





 


 


Kommentarer
Hanna säger:

Lillskrutten <3 Haha 1,5 vecka går fort. Jag lovar dig. Det kommer bli så bra allting :)

2011-08-12 | 18:21:28
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Åsa säger:

mysigt!!:)

2011-08-13 | 06:57:41
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/
Morbror Jimmy säger:

Hej Lynn,

Jag har precis fått länken till din blogg av mor din.

Roligt att kunna följa ert liv lite närmare!

Gratulerar till valpen, ser framemot nästa uppdatering där när Freja kommit hem.

Kram Morbror Jimmy

2011-08-13 | 09:59:43
Mamma säger:

Tycker det ska bli jättemysigt att få träffa lilla Freja och lukta på valpis. Tycker hon ser så mysig och gosig ut. Räknar dagarna.... de går väldigt långsamt ibland...?? Annars har hela sommaren bara flygit fram . Konstigt det där He,he.. ;)

2011-08-14 | 19:35:05
Anna säger:

Sötnosen då :)

2011-08-19 | 21:54:53
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback