bildbomb




 

 

Ett inlägg med en hög bilder. Bilder från promenader. Bilder från den korta visiten i Skövde och på Mamma och Nikitas Donna. Bilder från kärringarundan igår med Dogsen och Bärta. Bärta gillar verkligen att Freja är på livlig (ironisk) ;). Nu ska jag återgå till tvättande och städ innan jobbet. Var på en promenad med Jenni nyss, Freja fick stanna hemma medans Leona fick röra på fläsket hon lyckats samla på sig. Underbart skönt, som förr i tiden när det bara var jag och Leona. Mysigt. Sälvklart hoppade Leona ner i plurret och Fick sig en snabb dusch när hon kom hem! bushönan!

Kommentarer
Sofie säger:

Tack Lynn, va glad jag blir :)

Va stor Freja har blivit!! Trivs du bra med henne? :)

2011-12-05 | 15:08:58
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/
Sofie säger:

haha nej det ska gudarna veta!! Jackson är också väldigt envis, så det gäller ju att vara snäppet envisare, vilket man såklart inte alltid orkar och då tar dom förstås chansen ;)

Det gör ni säkert, jag tror nog det är svårt när man har sin gamla och äldre hund att jämföra (som man borde låta bli med, men det är ju så svårt!) med, det blir lätt att man glömmer bort att den yngre förmågan är just UNG och inte har lärt sig allt det där som så väl fungerar på den äldre. Man får påminna sig själv om att dom inte lärt sig allt ännu men att man förhoppningsvis kommer dit :D

Så kände jag med Micke's terrier iallafall, blev irriterad för det ena och andra, och sen kom jag på mig själv, att "just de, han är valp och han är en helt annan ras är jackson, som jag är van vid" så då får man försöka hitta en annan väg att nå fram, haha ;)

2011-12-05 | 15:23:38
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback