Julklappar.

Igår blev det en liten mini jul här hemma. Både Martin och jag har fått julklapp från jobbet, samt av min mamma och det var dom som öppnades. Martin fick som vanligt en väldigt lustig inslagen whisky, Jag fick ett presentkort på Fullerö butiken. Super glad över det, har aldrig varit där men har alltid velat åka dit eftersom dom har så himla mycket fint. Av mamma fick vi en vatten fontän som numera intagit en plats i sovrummet. (bilder kommer senare)

Idag har jag och flickorna tagit en rejäl promenad i snön, sprungit och busat som galningar och det var så mysigt att se när de leker så bra med varandra. Leona kan bli lite irriterad när Freja är på på på men hon lugnar snabbt ner sig.
Nu ska jag höja volymen till david Guetta och städa upp lite här hemma innan jobbet väntar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback