mina små fortsätter att överaska

Den lilla växer och frodas både utan på och i huvudet. Apporteringsarbetet är påbörjat och jag får nästan tårar i ögonen så duktig hon är. Ett stadigt greppande som är mjukt som bomull och lämnar mer än gärna tillbaka till min hand i utbyte mot en godbit. Lycka ♥
Den stora motioneras så att hon ska komma i form igen. Extra kilona ska bort och det har börjat bra iaf, dock ingen synlig effekt. Löpet som skulle kommit för över 1månad sedan har inte dykt upp än och inga tecken på att det är på gång heller.. klimakteriet?! Är dock väldigt glad över att slippa det. Har nog med att damsuga bort grus och lera efter promenaderna. Tips: Städa efter långpromenaden! Det borde man lärt sig efter 7 års hundägande men icke!

Mycket händer för de två varje dag. Försöker utforska nya promenad vägar och olika bus på promenaderna. Än så länge går det bra. Leona fick sig en promenad och bus tur med Jassa och Draken igår medan jag och Jenni gick och pratade hund ihärdigt över 1 timme. Freja fick sig en promenad med busfröt Ozzy igår också.. och lika duktig som sist så la hon av när jag sa till henne.. hon har en förmåga att ta i lite för hårt (tycker jag) men Ozzy är inte så nådig han heller :P


Kommentarer
Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg säger:

Hej!



Nu är vinnaren av ett hemligt smycke från alexinn.se dragen! Kika in på bloggen och se om du vann!

2011-12-18 | 13:48:27
Bloggadress: http://piiffochpuuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback