Hårspray

Hårspray är bra till mycket. Inte minst till att fixa frisyren, men eftersom jag aldrig orkar pilla och dona med mitt hår så används det inte så mycket. Men idag fick jag tillfälle att använda mitt kära hårspray igen.. nämligen till att torka mina vackra rosor som jag fick i alla♥dag present av min fina Sambo. Hårspray är helt fantastiskt att ha till det. Torka blommor alltså. De gör liksom att blommorna inte skrumpnar ihop, blir bruna och fula om man vill sätta upp dem på väggen när det börjar bli dags. Så nu hänger mina fina röda i garderoben på torkning och lägneheten verkligen stinker hårspray.. tur att det är ett lukta-gott-hårspray!

Till Martin blev det ett scrapbooking album på alla♥dag, med bilder från våran tid tillsammans, blandade med dikter och text. Han uppskattade den verkligen. Tur det för det tog Xantal timmar att göra. Härligt att han blev nöjd iaf :)

Nog om det. Kort dag på jobbet idag. Lika flummigt som vanligt när man jobbar med Gabbi och Majvor.. härliga människor som får en att skratta högt ett flertal gånger under dagen! Hunnit ta en sväng med Leona och tänkte träna lite innomhus idag. Apportering och platsliggning ska vi finslipa på.. jag försöker få damen att ligga med huvet i marken på platsen.. problemet är att hon höjer upp huvet när jag kommer tillbaka.. tips någon?

Ikväll blir en lugn kväll med vin och gottans. Se någon film och bara slappa. Skönt. I morgon är jag Leodig.. så får se vad som händer då. Söndag= jobb.

Kommentarer
Pernilla säger:

Torka blommor med hårspray? Det har jag aldrig hört förut, haha :D

Jag vill också ha tips på hur man får hunden att ligga kvar med huvudet i marken.

2011-02-19 | 16:14:23
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
Linnea Sjöström säger:

Tänkte bara tipsa om att jag just nu har igång en tävling i bloggen där jag lottar ut 5 jätttefina smycket, kanske något för dig? Värt att kolla! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/february/vinn-smycken-fran-bijuouteristore.html#comment



Har även andra tävlingar igång under kategorin tävlingar.

2011-02-19 | 17:09:28
Bloggadress: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback