plötsligt händer det

Just nu händer det så sjukt mycket i mitt liv. Jag är så fruktansvärt taggad!!! Tyvärr vill jag inte säga riktigt än vad som håller på att hända, om det skulle ligga en sten på vägen som gör att planerna inte riktigt går i hamn, så räcker det med att jag blir besviken.. inte ni också. Men just nu, känns det skit bra. Jag svävar på moln, känner mig nykär.. jag vet inte, men jag är "gör lyckli"

Igår var det Leonas dag, Leonas 6års dag! (6år, kan inte fatta att hon redan är 6år!!! HJÄLP) Jag tog med henne på ett jäkla äventyr till ösmo för att träffa pappa och Cindy så att Leona fick leka lite. Leona verkade vara nöjd med sitt födelsedagsfirande. Hemma hos pappa har det flyttat in en liten krake på 10månader. En liten chihuahua blandras som heter Molly. Så sjukt söt. Allt detta är pappas Sambos påhitt och pappa tycker väl inte mer än att den är söt. Han tycker det börjar påminna om en djurpark där nu, 3 hundar och 1 katt räcker bra tycker han. Var på resande fot i dryga 7 timmar igår, var hos pappa i 4.. Så nu ska jag helt klart alltid ta bilen dit igen. Aldrig mer pendeltåg!!! Tycker bara att det är lite läskigt att åka i stora staden.. men man lär sig väll :S

Nu är det jobb fram till på Lördag. Kvällar hela veckan, skönt med sovmorgon ibland men inte kul när man inte hinner umgås med sin sambo. Men det får vi ta igen i helgen. Nu ska jag sätta mig och framkalla lite kort har jag tänkt.



♥ Massor med kärlek till dig mammas älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback