Utbrott.. panik

Igår var det dags för tvätt tid igen. Springer ner till tvättstugan och ska slänga i en tvätt efter jobbet och innan jag ska iväg och handla. Öppnar tvättluckan, och får nästan en allergichock. Är det något jag verkligen hatar så är det hundhår. Och jag lovar er det var fullt med vita hundhår i hela maskinen.. Va fasen. så jag var tvungen att köra maskinen på tomme innan jag kunde börja tvätta mina kläder. Tycker sånt är så fruktansvärt irriterande. Blä.

Sluta röka kampanjen går bra. Tredje dagen idag.. inte varit en dans på rosor kan jag erkänna, några mindre och större utbrott, frustrationer osv har dykt upp. Förstår inte att det är så men jag blir typ förbannad när jag får suget. Och blir jag irriterad över något så blir jag ännu mer irriterad eftersom jag aldrig hade brytt mig om det tidigare. Hatar verkligen detta suget.

Känner mig också lite halvt stressad över att mamma och Nikita kommer i morgon. Så mycket jag vill hinna göra innan, fixa iordning osv. Men egentligen har jag ingen anledning att vara stressad. Något som gör mig ännu mer stressad är att M´s present till alla hjärtans dag inte är färdig än.. Panikich. Men men, han har ingen aning om att han ska få något verkar det som. Jag har inte sagt ett ljud och har gömt den längst in i garderoben och där är han aldrig :)

Ikväll är det jobb som gäller igen. Har fått in lite tider nu ;) Känns bra.

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Hej!



Schampa-toning finns på ica maxi exempelvis. Det är som ett schampo (lätt att få in i håret), inte lika starkt och de tvättas ur liiiite lite för varje gång. Perfekt om de råkar ha blivit för mörkt. hehe



Inte dyrt heller, en förp. för ca 45kr. :)



Testa vettja! hihi kram kram

2011-02-10 | 09:57:45
Bloggadress: http://familjen-bus.com
★Fam. Bus★ säger:

Hihi varsogod :)

2011-02-10 | 10:38:27
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback