älskade sovmorgon.

Ny vecka nya tag. Denna veckan har en del godsaker att bjuda på. Dels så är det löning i morgon :) Sen ska jag även börja jobba på Hemtjänsten, på torsdag är första passet där. Ska bli spännande men jag är väldigt nervös. Som tur är så jobbar jag brevid Annika  de första gångerna så det ska nog gå bra. Helgen bjuder på en hel del om man vill. Har fullt med förslag så det är bara att välja och vraka. I veckan ska jag även bjuda Martin på bio, och lite käk i Uppsala efter att vi slutat jobba. Man kan behöva lite mys mitt i veckan så där ;)

Gårdagen slutade väldigt bra. Jag damsugade igenom hemmet. och plockade iordning lite smått. Sen när klockan närmade sig 20 så slog jag mig ner i soffan och kikade på solsidan, och efter den börjde Click. Verkligen en kanon bra film, rolig som bara den, men den får en också att tänka lite extra på vad man prioriterar här i livet. Att man borde stanna upp och tänka efter vad som egentligen betyder något. Kanon bra film iaf.
Så det blev sovmorgon idag, börjar först 11,15 sen i morgon börjar jag först vid 14- älskar sovmorgnar!! Men det är skönt att komma upp tidigt också.

Nu ska jag fixa iordning mig och sen ut en sväng med Leona♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback