Nästa vecka, bra vecka!

Slutade tidigt från jobbet idag, skönt det. Då känner man att det är helg på riktigt. Härlig dag som flytit på i normal ordning. Ska strax gå ner till bussen för att åka in till stan och möta Martin så vi får storhandlat. Måste köpa en ny stekpanna också som vi tank köpa flera veckor nu för våran gamla är ur usel, och efter gårdagens misslyckade matlagning så är den inte vacker. Glömde nämligen ta ur stekpannan ur ugnen när den sattes på.. Stekpannan är inte vacker, och bör inte lagas mat från.. Så ett måste att köpa en ny.

Hemma kväll blir det ikväll.. får nog springa förbi bolaget så man har något gott att dricka. I morgon bär det av till Linda och Magnus på mys kväll.. eller ös kväll. Får se hur det blir. Mår mitt huvud bättre i morgon så blir det alkohol för min del annars blir det nyktert. Hanna tipsade om bra piller man kunde stoppa i sig när man haft ont i huvet några dagar.. får testa det :)



Vill skänka en tanke åt en av mina närmaste vänner som jag lärt känna den senaste tiden. Hennes Sambo åkte in på sjukhuset här om dagen, han fick en hjärtinfarkt. Som tur är så är det på bättrings vägen i nuläget. Men att en så ung människa kan drabbas av något så hemskt. Nära döden upplevelse. Urs. Att livet bara kan ta slut så tvärt. Så fina människor, livet känns allt bra orättvist ibland. Hoppas verkligen att allt går bra nu och att han snart blir tillräckligt frisk så han kommer hem.
Jag tänker på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback