pizzagubben som gjorde fel.

Blev pizza till "middag" idag. Ringde och beställde idag för en gångskull, väldigt onödigt när pizzerian ligger ca 2min härifrån. Men så fick det bli. När jag väl hämtat hem pizzorna så hade jag fått fel. Helt fel.. men men lat som jag är så orkade jag inte gå tillbaka med den, även fast än jag velat. Så jag åt upp den. Den var helt ok den också.. fast jobbigt när man är inställd på något så blir det något annat. Ilandsproblem.

Så här fick bloggen bli idag. Orkar inte hålla på med den mer. Inte nu. Inte än.

Tror att jag börjar bli sjuk. Helt slut i kroppen. Seg. Trött. svettas och fryser om vart annat. urs. Orkar inte bli sjuk nu. Hoppas på att jag mår bättre i morgon. Nu väntas ännu mera tv. Jag har bott i soffan idag, men så får det bli i några timmar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback