sommarplaner.

Söndagen blev allt annat än lugn, blev väckt strax innan 7 av att chefen ringde. Klädde på mig och befann mig på jobbet strax innan 8.. snabbt jobbat måste jag säga :P JObbade delat skift, alltså först 7-13 sedan 16-21 så jag var ganska trött igår när jag var hemma på långlunch. Idag blir det jobb igen och på onsdag har jag förlängt mitt jobb pass med några timmar. Det känns bra nu!!

Förskylningen håller sig ett stenkast bort, har inte riktigt kommit fram men jag känner att den ligger och gror någonstans och kommer nog komma fram vilken dag som helst nu. Det suger. Har inte tid med sånt nu.

Anders har åkt hem, han åkte hem i söndags morse och nu är allt tillbaka till vadagen igen. M jobbar igen och jag jobbar och på rasten så blir det en snabb visit hem för att rasta Leona. Föresten så vet jag inte än vad som är fel på henne, så jag får väl ringa Vetrinären och se vad dom säger. Tack Hanna för bollning av idéer..

Vår/Sommar planerna börjas tas vid.. planeringen är i full gång. Förra året var en kanon sommar, och denna kommer bli minst lika bra ;)

Nu ska jag ut med Leona sen blir det jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback