vad nu?!

Hatar min blogg för tillfället, den är inte alls som jag vill ha den. Den är inte jag och på något konstigt vis så får jag liksom ingen lust att blogga i den när den ser ut så här. Det värsta är att jag inte har en aning om hur jag vill att den ska se ut. Jag vill ha en förändring. Fräsch ljus..  men ändå varm på något vis, lite mer jag. Förslag tas gärna emot.

Anders är här över helgen. Kul att träffa honom igen! Så pojkarna är iväg och fiskar en sväng så jag tänkte passa på att städa lite. Leona och jag kom precis in efter en långpromenad, hon är helt galen nu när vi inte tränat på ett tag. Ska bli kul att sätta igång igen när det börjar bli säsong. Lite mindre snö får det bli innan iaf.

Leona har kommit in i en jätte jobbig perriod. Hon är verkligen hel jobbig när det gäller maten. Vill ha mat hela tiden och slukar frukost och kvällsmat som i ett nafs. Det försvinner nästan innan det hamnat i skålen. Sen är hon överdrivet intrtesserad när vi lagar mat, äter eller har handlat.. hon brukar vara intresserad men efter ett tag så skiter hon i en men nu.. ja jag vet inte. Igår till och med, snodde hon mat från vardagsrumsbordet!!! Det har inte hänt sedan i Enköping tror jag.. ååh frustrerande!! om inte det vore nog så har hon börjat åka arselkana på ena mattan också. alltså sitter och gnider rumpan mot den, låter hur ofräscht som helst men så är det. Vet inte alls vad det är , tankar som snurrar runt i mitt huvud är ifall hon har mask i magen, men iså fall så är det ju väldigt konstigt att hon inte blivit smalare, hon har snarare gått åt det andra hållet under julhelgen :/ Sen så skulle det väl synas i avföringen och det gör det inte.. har försökt kolla analsäckarna på henne men det ser ok ut.

En annan tanke som snurrat runt är ifall hon är skendräcktig, men jag tycker inte att den tanken stämmer in så bra heller. Dels eftersom hon också åker arselkana, och sen så bäddar hon inget, hon plockar inte med sina leksaker.. det brukar hon göra. Och hon har ingen mjölk i tuttarna..

Någon som har förslag på vad det kan vara för fel på min lilla tös?!
Vore jätte glad om ni kom med lite tips för jag förstår då inte alls vad som händer. Hon har aldrig bettet sig så här.. kanske är en åldersnoja.. hon fyller trotts allt 6år snart :P

♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback