värken sitter i huvudet.

Huvudvärken ha blivit en del av min vardag känner jag.. Väldigt skönt att ha hund då så man kommer ut på en promenad och får frisk luft, det brukar underlätta det hela!! Nyss hemkommen från en anorlunda jobb dag, en jobbig jobb dag. Men som slutade väldigt bra!! Trivs väldigt bra där med alla gamlingar och kollegor, ett härligt gäng!!

Blev lite chockad när jag såg att jag hade tre komentarer på mitt förra inlägg, trevligt att se att ni läser lite så jag inte skriver ut i tomma intet :)

Har inte så mycket att skriva om idag.. väntar på att karln kommer hem då ska vi torsdags mysa med pizza och cola framför tvn.. inte så GI men det är gott iaf :P Har inte druckigt läsk på evigheter.. det som var en sån självklar del i vardagen har jag helt glömt bort.. efter all julmust under julen så har jag helt tappat det där med läsk. Men det är så mycket godare när man inte dricker det varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback