Putts väck.

Gubben har dragit iväg på fiske resa med grabbarna.. Det lär bli en helt galen resa om jag känner det här gänget rätt och i ärlighetens namn så tror jag inte att jag vill veta vad dem gör.. Bara dom kommer hem med samvetet i behåll :p
För min egen del så blir det en fullspäckad tid fram över. I morgon blir det Tävling i Gävle, sen jobb. Måndag till barnmorskan (lugn nu.. inte gravid ska bara skaffa nya p-piller) sen Stockholm och hem till pappa. Tisdag morgon bär det av till Skövde med farsgubben och Leona och Cindy. Håller verkligen tummar och tår för att bilen ska hålla hela vägen!!!! Skruttplutten!

Nu blir det sängen.. upp tidigt i morgon!!

Cindy ♥

Kommentarer
Hanna säger:

Haha tur du har fullt upp när han är borta annars vet jag någon som inte hade velat sitta själv hemma i lägenheten! Skönt för dig att komma hem till Skövde lite, tror du behöver det :) Sen tror jag närmare bestämt att du behöver en tripp ut till Rådmansö snart också! Kramkram

2011-07-10 | 09:11:57
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback