Semester igen :)

I Lördags körde jag det sista arbetspasset inför 3veckors semester. Det går alltid att hoppas på Solsken och värme men tyvärr tror jag inte att det blir något vidare väder denna sommaren. Men man får göra det bästa utav situationen. I Lördags efter bröllopet drog jag och älsk ut på krogen med en hög vänner. Saluhallen stog på schemat och det blev en trevlig kväll!! Söndag sovmorgon i princip hela dagen och på em tog vi bussen in till stan för att käka middag med de som mådde bra efter gårdagen på Restaurang Lingon. Jag åt en utsökt lammrostbiff med friterad potatisboll som innehöll cheddar ost och bacon till detta serverades en rödvinsås med smak av päron.. Alltså hör ni hur gott det var eller??! Alla i sällskapet tyckte maten var utsökt, uteservering, med filtar, parasoll och värmefläktar av något slag. Det var som att sitta inne fast ute.. Älskar sommaren ♥

Idag bär det troligen av mot Nynäshamn och pappa, inte helt bestämmt än. Så vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback