Dags för tävling.

Efter en omtumlande dag på jobbet, öppnade och jobbade frukost för första gången själv.. kassan fungerade inte och inte allt för glada gäster, men jag överlevde! så har jag nu kommit hem. Ska försöka få till en snabb powernap innan det blir dags för tävling 19.00 i Östhammar. Hoppas det blir svalare i kväll så att Leona håller sig pigg och allert!! Inte så nervös än faktiskt, men det kommer väl. Idag följer bara Martin med och agerar fotograf. I morgon blir det också tävling, fast i Tierp, då blir det till att åka själv om jag inte lyckas få med mig någon.

Martin kommer tillbringa helgen på Tierps arena.. skulle också velat vara där men prioriterar Lydnaden i första hand, får bli en annan gång helt enkelt.

Jobbat på som en gnu nu det senaste, och strax ligger mina papper till företaget på brevlådan. Igår handlade jag in diverse kontorsmaterial. En skrivare/kopiator/scanner för ynka 500kr på Clas ohlsson.. tydligen ganska bra kvalitét också.. så passa på om ni behöver en :)



Kommentarer
Anonym säger:

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili

2011-06-11 | 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback