Långhelg.

Trotts att jag jobbat stora delar av helgen så har jag ändå känt att det varit långhelg. Myst med Sambon och bara haft det gött mellan jobb passen. Men både igår och idag har jag varit Ledig, då har vi passat på att ha lite utflykter. Igår bar det av till Upplandsväsby för Lydnads tävling. Både Martin och pappa följde med och de tyckte tillochmed att det var trevligt att få titta på. Är tyvärr otroligt besviken på Leona. Det var otroligt varmt och hon var väldigt loj, vilket resulterade i dålig motivation från hennes sida, trotts det kammade vi ihop 105p. Vet att det låter hårt att jag är besviken men jag vet att hon kan så himla mycket bättre. Jag har ju tränat på som bara den men ibland så fungerar det bara inte. Men nästa helg är vi på det igen och hoppas på lite svalare väder så motivationen är uppe på henne igen.
Efter tävlingen åkte vi iväg och badade hundarna, tog en mysigt promenad och mat på Grillen. Trevligt att träffa pappa igen.



På kvällen dök Niklas, Björn och Mela upp och det blev lite party. Jag har dock en rejäl minnes lucka från kvällen men enligt de andra så hade vi det trevligt iaf. Längesen jag blev så packad kan jag lova. Långsovmorgon idag, sen blev det en sväng in till Öregrund för att käka mat ocvh njuta av vädret och Ledigheten. Efter det begav vi oss hem till Martins Farmor på fika, mycket trevlig dag. Nu blir det lite kvälls fiske och sen sängen för att ladda inför 10-22 i morgon på restaurangen. phu..

Öregrund ♥

Kommentarer
Hanna säger:

SÅ besviken ska du inte vara. Ingen hund som presterade sitt bästa igår tror jag. Påt igen bara, men jag tror vi ska ändra taktik lite! Vi får ta det sen någon dag, vi måste få henne lite mer motiverad! Tar de på telefon eller när vi ses..



Hahah, kul att någon mer än jag uppskattar tejas upptåg ;)



Minns du förresten att du ringde mig igår...??? :) Kram

2011-06-06 | 21:25:28
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Åsa säger:

Förstår hur du tänker det där med bolån och sånt,det du säger är ju allt man vill ha men vi har tänkt att hyra ist för att köpa. Dessutom är ju Hubbe sjukskriven så vi skulle inte få något lån heller för den delen eller jo men inget stort lån:)

2011-06-07 | 08:05:49
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/
Anna Nylén säger:

Grunkan. Fan jag vill me!!!!!!!!! sj ska jag jobba 09-02 de tre fina midsommardagarna...

2011-06-11 | 15:30:10
Bloggadress: http://annanylen.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback