Thomas òMalley

En vildkatts kung. Alla möjliga Disney filmer låtar har paserat mitt huvud dag.. Är det några texter som fastnar så är det dom.. dom är fina och oftast ganska påhittiga.

Midsommar närmar sig och det verkar ungefär bli som Valborg, inte alltför spännande helg med andra ord. Massor med planer hade vi men de har ändrats med tiden och just nu har jag ingen aning om vad som händer över huvetaget. Något jag däremot vet är att jag ska ha en midsommar krans - blommor plockade och redo att flätas ihop. Samt att jag ska äta en stor god hemmagjord jordgubbstårta!! Och eftersom jag fick lön idag så är den drömmen inte allt för långt bort. Får väl baka ihop den i morgon. 

Idag har vi hunnit med RallyLydnads kurs på fm. Fick göra en egen bana, väldigt skoj faktiskt. Sen efter kursen fick Leona leka med Johannas hundar i rasthagen :) Väl hemma så blev det en timmes promenad med boxrarna.. så nu är Leona däckad :)Det fina vädret har kommit tillbaka till byn också.. hoppas det håller i sig över helgen nu så det blir en fin midsommar :)

Nu ska jag städa lite på balkongen.. todélo!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback