To do

Min To-do-Lista för i morgon är överdrivet lång.. hur i all världen ska jag hinna med den?! Det är bara att hugga i och bocka av! I morgon bär det av till Matte, blir lite grillning där och mys med honom innan det blir dags för de andra att joina oss.. :D det kommer nog bli en het ok midsommar ändå.. Det blir vad man gör det till

Hade en helt sjuk dröm i natt.. Helt galen var den. Det var Krig, precis överallt och snart skulle de börja bomba Sverige. Hade fullkomlig panik.. Sa hejdå till alla jag kände och kramade och pussade på dom, även folk jag inte träffat på år och dar. Alla var liksom samlade på ett ställe. Och innan vi fick åka var det någon som pratade ur högtalarna och berättade om alla synder/allt dumt vi gjort, riktigt obehagligt. Vi skulle skynda oss in i bilen och åka långt upp i norrland oh gömma oss i en stuga i skogen, varför? -ingen aning. Kanske för att det är det sista stället dom bombar på?  Sammtidigt var min mamma nere i Irak eller något sånt och jobbade med något.. skit skum dröm och jag förstår fortfarande ingenting.. Vaknade iaf med lite smått panik. Men insåg snart att läget var under kontroll här i verkligheten.. blää Hatar drömmar som är osammanhängande, som handlar om okontrollerat våld och elaka människor. Shit.
Nää.. nu ska jag återgå till att bocka av min lista!

Fick min lön igår.. Äntligen lönar sig allt slit!! Överlycklig tjej, HEJ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback