All I Need Is You

http://www.youtube.com/watch?v=4YhEo7QQ_jk&feature=related

Den här låten är så himla bra. Den får mig att tänka tillbaka på tiden i Forshaga. På er. För allt vi betydde och betyder för varandra. Vänner för livet. Tillsammans har vi tagit oss igenom sorg, lycka, skratt, och hat. Vi har alltid funnits där för varandra. Delat allt. Vuxit upp tillsammans och blivit ett. En familj, en enda stor familj.

På Fredag tar vi varandra i handen för att ytterligare en gång tampas med sorgen. Sorgen efter en av oss. Jag hoppas verkligen att det blir den sista gången.

Flera gånger har jag frågat mig varför sådant här inträffar, varför det blir så här. vad händer egentligen när man lämnar jordens yta. Vart tar man vägen. Kommer man glömma bort sina nära och kära som man levt med här. Kommer man vara alldeles ensam och tvingas börja om igen? Hur många gånger man än ställer den frågan så vet man att man inte kommer att få veta svaret förens man försvinner själv. Och kanske är det lika bra.


Tack till alla mina underbara vänner som funnits vid min sida igenom det här. ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Jaaa, den låten är grym! Vi kommer fixa fredagen tillsammans, precis som vi gjort allt annat tillsammans! Får inte glömma bort att vi har varandra :)

2011-03-07 | 19:27:45
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Anna säger:

Mitt liv vore inte detsamma utan er alla ♥ Vi kommer klara oss igenom även detta. Tillsammans.

2011-03-07 | 23:01:05
Bloggadress: http://annispannis.se
Mamma säger:

Känns fint att veta att ni har varandra och att ni finns för varandra tjejer i dessa svåra stunder.

2011-03-08 | 08:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback