Alone.

Är nyss hemkommen från Arlanda. Har lämnat av Sambon och svärfar där. 10 dagar kvar nu tills jag får kramas och pussas med honom igen (Sambon alltså, inte svärfar). Känns så fruktansvärt tråkigt. Nu är jag själv liksom. Tomt och ödslig lägenhet. Vad ska man hitta på då? En massa ideer flög förbi mig i huvudet på väg hem från Arlanda. Kanske åka till pappa över natten. Om jag nu vågar, brukar vara en del bilar i sthlms trakten och det tycker jag är lite jobbigt om jag ska vara ärlig. Sen jobbar jag i morgon kväll.. men jag börjar 16 så det är ju egentligen ingen fara. Om jag lyckas lura dit stora syster så åker jag på momangen.

Men annars då..? Ska jag sitta här själv ända tills Fredag när det äntligen händer roligheter? Okej, Onsdag är det föreläsning men annars händer inte så mycket, enstaka jobb pass. ååh. Frustrerande. Borde gå och lägga mig och hoppas jag inte vaknar förens på Fredag.. då är det dags för Ullared :D

Nä.. Ensamt är det iaf. Sen kanske det är tröttheten som busar med huvudet men blev faktiskt lite sur över vad min svärfar sa idag. Ja.. jag tog åt mig.. och kanske för att det stämmer, eller kanske för att jag är så trött på att det ibland (läs ganska ofta) känns som han inte gillar mig. Han påpekade iaf att Vi borde bättre oss med att hålla tider, egentligen tror jag han syftade på mig för det är oftast jag som sinkar oss, men det är sällan jag kommer för sent liksom. Så att man missar något, eller stör osv. Om det inte gäller mig själv då för då gör det ju inget. Men om jag är med någon så brukar jag iaf komma inom ramen att det är OK att komma då. Vet inte om det som sagt är tröttheten som gör att jag brusar upp lite.. Men sen påpekade han min körning också.. så tror det va han som vaknat på fel sida. Han liksom "frågade" om ja hade kommit i den där fasen så man alltid kör lite för fort, jag bara flinade och sa.. "jaa så kanske det är" Men för bävelen han kan ju inte påpeka att vi är sena och sen klaga på att ja kör lite för fort. hmm jaja.. jag ska nog gå och lägga mig..

10 dagar som sagt tills du kommer hem♥
Kommentarer
Ida-maria säger:

Usel pik som svärfar gav dig..Men att komma sent är jag expert på, kommer alltid på en massa att göra i sista stund. :P

Njut av dagarna ensam nu , även om det är sjukt jobbigt att bli helt själv när man är van att alltid ha någon där.

KRAMAR! <3

2011-03-19 | 14:57:44
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/
Pernilla säger:

Jobbigt med "fräcka" kommentarer så tidigt på morgonen :S

Ta vara på din ensamtid! Passa på att ta hand lite extra om dig och Leona. Promenera, ta ett bad, titta på alla bra tvprogram, ja du vet ;) Njut!

2011-03-20 | 17:37:41
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback