Din dag.

Det var så himla fint igår. Det var verkligen du. Allt stämde så bra ihop med dig. Jag är så glad över att jag var där. Att jag fick vara där. Ett sista farväl.  Alla känslor, alla tårar. Det var starkt. Hårt. Så otroligt jobbigt. Vi bodde och levde ihop i ca 1år. Det var så himla skönt att bo med dig. Vi var så himla olika, men ändå på något vis så lika. Vi har så många minnen ihop. Många minnen som bara du och jag delade. Som ingen vet om. Våra skämt och våra historier. Nu blir det inga fler. Jag har mist min vän. Jag har mist dig. Du kommer evigt vara saknad. Du var en av oss. Du var vi.

Jag önskar bara att allt kunde vara en väldigt dålig dröm. Att du fortfarande fanns med oss. Är så otroligt svårt att inse att det nu är slut. Att du aldrig mer kommer vara med oss. Att vi aldrig mer kommer sitta och prata över ett glas vin.

-Jag kommer ihåg när jag äntligen kommit fram till Hanna för en trevligt återseende med klasskompisarna, du kom ut och frågade om jag behövde hjälp med att bära upp mina väskor.
- Jag kommer ihåg spindeln i badrummet som gjorde oss så äcklade att vi skrikandes sprang runt i lägenheten och letade efter en tillräckligt kraftig sko som skulle kunna ta död på den. Sen rädslan att göra det. Shit vad vi skrattade åt oss själva.
- Kvällarna jag kom in till dig och satte mig på din stol, vi var aldeles tysta och tittade på någon film. Vi sa inte mycket, och det var så skönt.
- Och ibland samtalen vi hade inne hos dig. Våran egen tid. Tjejsnack på hög nivå..

----många minnen är det.. och minnen lär det få bli..----

Älskade Ellinor, min ängel med vingar ♥
Kommentarer
hanna säger:

Åh så fint kort på er <3 <3

2011-03-13 | 18:14:51
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Anna säger:

Jätte fint skrivet ♥

2011-03-14 | 01:26:30
Bloggadress: http://annispannis.se
Mamma säger:

Jätte fint kort på er gumman.

Vet vad du går igenom just nu och ändå har du lyckats så fint att formulera eran vänskap i ord det är starkt gjort ska du veta.

Tänker på dej.

Kramiz <3

2011-03-14 | 02:00:11
Åsa säger:

Vad har hänt henne?:( Kram!!

2011-03-15 | 08:23:32
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback