Hej halsfluss!

John blund och jag har återgått till att vara ovänner. Verkar liksom inte fungera så bra mellan oss, men ett liv utan honom fungerar inte så hoppas han får för sig att komma tillbaka igen.
Som sagt, nästan helt sömnlös natt. Vaknade med en stor klump i halsen, inte en sån där gråtklump utan en ajklump. Ont som bara den när jag sväljer och när jag äter känns de som att ja ska kvävas. Tugga tugga. Jag var inte så pigg i morse när jag begav mig till jobbet.  Hem efter en kort dag på 5 timmar, sov i 1 timme, sen ner till Apoteket och frågade om de möjligtvis kunde hjälpa mig.

Då sa hon att hon trodde jag höll på få halsfluss! Har aldrig haft det tidigare.. Så mycket möjligt. Fick lite piller av henne som hon rekomenderade att ja skulle ta så många som möjligt av, så kanske det inte bryter ut. För än så länge är det bara ett Kanske. Hon rekomenderade mig också till att gå hem och knapra alvedon eftersom det såg ut som att jag hade feber. Tack! lätt bästa komplimangen idag!

Vandrade ut med Boxrarna en snabbis sen ica för att köpa upp ett Jag-Är-Sjuk-Föråd laddat med bananer, choklad, shakear (inte för att jag vill gå ner i vilkt utan endast för att jag knappt kan svälja) en stor cocca cola. Så strax ska jag bädda ner mig i soffan och kommer inte fram förens jag är frisk!!

Så sammanfattningen av denna dagen. S.K.I.T Blev ingen resa till pappa för att mysa med han och storasyster.. JAG bangade! Brukar alltid vara hon annars. Samt Troligen halsfluss! Skojig dag hörrni!
Mammas argument var att det var alkoholens fel.. pyttsan, de va troligen bara för att ja varit nykter för länge, den röstar jag för ;)

Kommentarer
Sofie säger:

Jo jag har ju sökt och sökt och sökt sen i september nu :P men jag fortsätter nu med!Fast lite hopp försvinner för varje nej :P

Har faktiskt sökt McDonalds, så väntar på svar nu, sen ska jag sätta upp lite lappar om hundtrimmning.

Får nog bege mig ut med 100 CV och lämna ut på varenda ställe i hela Skara, haha ;)

Har ju inkomst ett tag till iallafall, men man undrar hur länge det är värt att stå ut med skit på nuvarande jobb för pengarna, men som sagt, man är ju rätt beroende av dem tyvärr :/

Tack för peppningen! Kram på dig och hoppas det inte blir halsfluss, har hört att det ska vara tokjobbigt, krya på dig!!

2011-03-08 | 22:50:40
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/
Anna säger:

Haha ja jag röstar också på att du varit nykter för länge. Skärpning! hihi

2011-03-08 | 23:12:27
Bloggadress: http://annispannis.se
Anna säger:

Haha ja jag röstar också på att du varit nykter för länge. Skärpning! hihi

2011-03-08 | 23:13:46
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback