Hold It Against Me

Försöker verkligen vända tillbaka på dygnet, men just nu så verkar det inte fungera. Försökte gå upp klockan 07 idag.. men Nej Nej. Vaknade strax efter 08. Trött som en gris. Så här får det inte vara. Vi sover bort en tredjedel av livet om vi sover 8h/dygn. Bara det är skrämande. Tänk vad vi missar. Så nu ska jag verkligen kämpa med att sova mindre!!

Snart är det även dags för en spring tur. Ska bli fett nice!! Förra veckan klarade jag av ett pass i bassängen, denna veckan har det varit minus grader hela veckan och då blir jag inte så sugen. Så springtur får det bli!! shoop shoop!

Mycket annat är på g just nu, tur att jag är ledig idag så jag får strukturera upp mina mål lite. Jobb hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback