Inte helt ensam ändå.

Helt slut var jag igår efter allt jobb och en lång sväng i naturen med Jenni gjorde inte direkt att jag blev piggare :P Men det var skönt. 10 plus i skuggan och knall blå himel, det bästa är att de är lika väder idag.. Välkommen våren!
Tjejkväll blev det ändå, kan ju inte banga när jag bjudit hem folk så Gabbi kom och Matilda kom upp för en kort visit.. Bra kväll, blev full nästan direkt.. Tror verkligen det beror på tröttheten och dåligt med mat i magen under dagen.

Vaknade med huvudvärk -självklart! Trodde int ejag skulle ta mig igenom dagen men tog mig i kragen och gick upp, nu mår jag lite bättre iaf. Ska ta en dusch, promenad med Leona, köpa en cola och en macka på bageriet, sen blir det jobb 16-21.
En riktig återhämtnings kur ;)
Är det någon som har tips på hur man blir av med baksmällan dagen efter, eller hur man slipper den osv?


Kommentarer
Pernilla säger:

Mina hetaste tips för att lindra bakfyllan:

1. Avstå från cigg och rödvin

2. Dricka en hutt aloe vera på morgonen

3. Äta ordentligt under hela dagen innan du korkar upp



2011-03-21 | 20:31:00
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
Anna säger:

Jag håller med Pernilla om att avstå från cigg samt äta ordentligt innan. Sen kan det nog vara bra att fylla på med vitaminer eller liknande.. De få gånger jag blir bakis så kan jag ta t ex en berocca boost brustablett som återställare :)

2011-03-21 | 21:30:49
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback