Ullared!!!

Äntligen har alla bitar åkt på plats och allt känns kanon. Bilen är lånad av Hannas snälla mamma, Svärmor tar Leona vilket gör det hela mycket smidigare för mig. Jag är hos Hanna strax innan 14 så är det bara att gasa på när hon kommer hem från jobbet.
Boende är även det fixat, i stället för motellet för ca 600kr så sover vi hos "bror" Jesper första natten till priset av ca 200kr för avbokning av rummet. Det enda han vill ha ut av oss är gott sällskap och snålskjuts till Sthlm på söndagen, och det kan vi ju bjussa på med tanke på att vi åker förbi där ändå :)

Är så himla taggad. Lördagen kommer innebära tidigt upp ur sängen för att sen skynda sig till att trängas med alla shoppoholics på gekås, härligt. Kvällen däremot bjudet på alkohol med några gymnasie klasskompisar!! Sweet!

kanon helg låter det som.. nu ska jag bara börja packa..

Kommentarer
Åsa säger:

Ha det så roligt!!:)

2011-03-26 | 08:15:42
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/
Anna säger:

Fan vad skoj! Ha så roligt och sup och shoppa för mig med :) Synd jag inte kunde följa med.

2011-03-26 | 10:49:28
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback