balansera..

Just nu känner jag mig som en av elefanterna som balanserar på en liten liten tråd, (som i barnsången) så ser liksom min dag ut, lägger jag mig ner, är jag rädd för att jag inte kommer vakna igen. Så trött är jag! Jobb jobb och åter jobb, så mycket mer finns inte att säga om det. De ändrar mina jobbturer hit och dit, och i ärlighetens namn så har jag ingen koll på när, var eller hur jag jobbar. Det är så rörigt i min kalender att jag knappt ser vilket datum det är. Det som suger är att lönen inte innehöll så mycket som jag hoppats och trott att den skulle göra, så jag måste jobba på ännu mer. Fuck. Men det blir lite äventyr i sommar iaf, och förhoppningsvis en valp i början av hösten ♥ Det kan vara värt lite slit då :)

Träningen för min del går bra, varit ute och motionerat några gånger denna veckan. Varvat med hundträning så är det kanon! Ena däcket på bilen krånglar så det blir lagning av det i morgon förhoppningsvis, om de på verkstaden har tid, så att jag kan ta mig lite längre sträckor. Det börjar närma sig tävling också, nästa helg redan!!! shooop. Taggad till tusen, och hoppas verkligen att de går som på träning! I helgen är det hundutställning som står på schemat, Xacho ska ställas och jag är självklart där och hejar på.
Så ser det ut. Slänger in lite gamla bilder som jag hittade på Jennis sida, från en av boxerträffarna som vi var med på.

Leona tar täten.
hihi, jag omringad av boxrar.
Fin bild på min Älskling ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Snart är du lika beroende av din kalender som jag ;) Hihi. Dock börjar min smalna ner och jag kommer ihåg mer och mer i huvudet! Hur går det förresten med valpen, har uppfödaren svarat tillbaka??

2011-05-26 | 18:21:26
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Anna Nylén säger:

Dubbelkolla timmar och lönebesked, det finns många fulisar där ute som gärna drar av eller tar bort övertid. Välkommen till restaurang darling .. och kom ihåg att man kan säga nej, jobba inte ihjäl dig. Låt hälsan komma först. Man orkar mycket, betydligt mer än man tror, om man kombinerar med en härlig livsstil, god mat och vänner. Men om du börjar bli deppig tycker jag du ska ha lite "Lynn tid" ingen chef i världen har rätt att trycka på ens välbefinnande. Och det borde han värna om för att ha dig kvar.

Puss söta

2011-05-29 | 13:48:01
Bloggadress: http://annanylen.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback