knasigt.

Något är på tok med min lilla dam idag. Vaknade av att hennes mage kurrade och höll på, gick ut en sväng med henne men det hände inget. Kommer in häller upp mat, men hon äter inte!! Skumbanan. Hon äter ju liksom alltid. Jag ska vänta en stund till sen får de bli en promenad igen. Stackarn, bara hon inte börjar bli sjuk.

Igår gick de kanon bra på kursen, Leona skötte sig kanon bra, och det gjorde hanarna som var med också!! Riktigt skoj var det igår också. Fick bygga egna banor, testade på flyball och efter kursen så körde jag och Leona lite Agillity. Jätte duktig var hon som sagt. ♥

Idag har förkylningen stigit fram och halsen känns tjock som bara den. Vill hosta men det går inte. The konsumtionen gör det dock inte bättre, och inte heller intaget av X antal halstabletter. Det är bara att inse att jag återigen får lägga träningen och tunna kläder på hyllan. Mycket kläder och soffhäng mellan arbetspassen är det som gäller!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback