Tankar och känslor.

Ibland känns det bara så overkligt att just du är borta från mitt liv. Men det går inte en endaste dag utan att jag tänker på dig. Minns dig. Saknar dig. När jag tänker tillbaka på dagen då jag fick veta, samtalet med våran vän så kan jag inte hålla tillbaka tårarna. Det var som en stor smäll, hela dagen gick i spillror, det som inte fick hända, hände. All den smärta, alla dessa tårar.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Tänker på att du inte är kvar här hos oss. Kan inte låta bli att tänka på att du inte komme att åldras, gå vidare i livet. Du var så ung. Så liten. Tänk om man bara kunde spola tillbaka tiden och försöka göra vissa saker ogjorda. Försöker verkligen tänka på att jag ska ta tag i varje dag och göra en massa som jag vill göra, för man vet aldrig när det kan ta slut.

Jag är så himla glad över att jag har så fina vänner runt omkring mig, som stöttar mig och finns när jag behöver dom. Massa kärlek till er ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Gumman.. Förstår hur det känns. Hon ser på oss där uppifrån och är med oss från sin sida. Det får vi tänka på när det blir jobbigt. Hon ville ha det så här och vi får se det som är bra för henne även om vi får ta det jobbigaste..

2011-05-10 | 22:10:54
Åsa säger:

Kramar!!<3

2011-05-12 | 08:06:46
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/
Anna säger:

Vet hur du känner. Hon finns i tankarna varje dag. Kommer aldrig förstå att det är sant. Men vi finns för varandra och du kan alltid höra av dig när det känns extra jobbigt ♥ För även om det känns konstigt, så får man respektera hennes beslut..

2011-05-13 | 13:10:58
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback