Träning.

På Söndag är det dags för tävling. Debuten för detta året och det känns faktiskt väldigt bra. Jag har inte fått mina nervösa tävlingsnerver än men det kommer väl. Har pillat ihop ett tränings schema för veckan som ser ut så här:

Måndag: Lydnadsträning.
Tisdag: Träning på Bk, ska främst koncentrera mig på platsliggning och tandvisning, när man får chansen att träna med andra hundar + förare.
Onsdag: Vila
Torsdag: RallyLydnad för hela slanten.
Fredag: Lydnadsträning - gå igenom alla moment.
Lördag: Boxerträff - kommer inte innehålla mycket träning, mest lek.
Söndag: Tävling!

Så det blir en ganska intensiv vecka för Leona, men tror att det här kommer göra susen inför tävlingen. Om pappa är frisk så kommer han troligen följa med till Tävlingen och agera fotograf. Blir första gången någon i min familj följer med, spännande!

Idag blir det jobb hela dagen. Först hemma jobb, och sen klockan 13 blir det äldreboendet för min del. Innan dess ska jag hinna med att ringa vaktmästaren, vi har stopp i avloppen i duschen, och toaletten rinner måste bli av att ringa nu. Sen ska jag försöka hinna med en sväng till banken, städa och träna.. så det är nog lika bra att jag sätter igång nu. tjaoo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback