träningsvärk är bra värk.

Det värker i alla de muskler jag inte trodde att jag hade. Vaknade i morse och kände att minsta lilla rörelse värkte. Träningsvärken är troligast den enda värken som är bra, som för något bra med sig. Man känner att man lever och man känner sig duktigt som för en gång skull tränade.
Idag var tanken att jag skulle gå ut och gå med Jenni men eftersom Jassa är blockhalt så får de bli en promenad själv istället. Annars har jag vart iväg och jobbat en kortis på restaurangen. I morgon är det samma visa.  Nu ska jag ringa några samtal och skälla runt lite, det är ett företag som drar pengar på autogiro från mitt konto och jag upptäckte nu att de dragit flr gånger denna månaden. Känns inte så bra!! Får se hur de går.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback