Vad händer.

Jag är lite irriterad idag, faktiskt. Längesen jag var det men det känns som att jag försöker ställa upp för alla men alla bara struntar i mig. Låter som en snor unge men det är inte så jag menar. Tex, jobbet ändrar turer hit och dir och tar förgivet att jag kan, de ringer bara och medelar att jag jobbar en helt annan tid än planerat. De frågar liksom inte om det går bra, de bara tar förgivet att jag kan. Och det gör mig skit sur. Att massor med folk sagt att de ska med till P&L men sen inte köper biljetter, fuck off. Så jävla irriterad på sånt. Så är det alltid, folk har ju tummen i röven hela tiden.

Sen är det andra små saker som gör mig smått bitter. Och att det regnar idag gör ju inte direkt saken bättre. Stackars hundutställare.. Onödigt att fixa frissan på hunden idag när den ändå regnar bort liksom. Men en sväng dit innan jobbet blir det nog. Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja av mig all bitterhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback