22år

host host, snörvel snörvel.

Igår var det min dag. Bara Bara min. Hela 22år fyllde jag och inte känns det ett dugg annorlunda. Blev ompysslad från olika håll och kanter, började med att Elisa kom hem till mig på morgonen trotts att hon är rädd för att bli sjuk så trottsade hon det, och frukost hade hon med sig. Det roliga är att hon inte hade en aning om att jag fyllde igår. Så när jag frågade henne om jag såg något anorlunda ut så såg hon ut som ett frågetecken. haha.. Skämdes lite lätt när hon insåg att jag fyllde år men vi båda höll med om att hon planerat sin frukost bjudning väldigt bra!
Frammåt eftermiddagen kom min kära Sambo hem med en stor bukett röda rosor :) åååh Älskar verkligen att få blommor!!

Blev ompysslad hela kvällen av mina kära men presenten får glatt vänta tills på Fredag, vad som händer då har jag ingen aning om. För första gången har han nog verkligen planerat något helt i smyg, utan att försäga sig. Är väldigt nyfiken på vad det kan vara.

Idag står städning, tvättning, och bakning på planeringen. Till kvällen kommer Martins familj för att fira både mig och honom eftersom han har namnsdag idag :D Sen väntar 4dagar med jobb 1ledig och 4dagar med jobb igen. mjauu..
Har hunnit med en promenad med Jenni idag också. Hon har fått hem sin lilla Draken, så otroligt gullig, kan inte alls tänka mig att Freja någonsin varit så liten.. ojojoj. Blev en massa hundsnack och jag är så glad att jag har så många fina vänner som stöttar mig just nu. TACK!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback