det där med att göra rätt.

Mitt liv ser ut som mitt hem. Allt är huller om buller, en massa skit överallt. Men jag börjar med att ordna upp mitt liv så tar jag hand om hemmet sen.

Alla kommer tycka att jag gör fel, men nu känns allt så rätt. Det känns som de val jag valde är helt rätt för mig och min lilla familj. Jag ska kämpa och göra så det blir rättvist. Jag kan inte välja bort dig från mitt liv, du har funnits med aldeles för länge och jag ska göra allt i min makt för att det ska bli bra igen. Det är jag skylldig dig, det är du värd.

Käranån vilken soppa. Ett stort TACK till mina fina vänner som ställer upp för mig, och till min familj, Nu behöver jag er, och ni finns där, det känns så bra! TACK.
Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Den finns kvar gumman :)

Maila din adress om du inte redan gjort det! hihi

kram

2011-11-04 | 07:57:49
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback