Falskhet är det en sjukdom?!

Är det något jag inte tål så är det falska människor. De som snackar skit om en person så fort den är 5m bort och sedan när den åter är tillbaka så smörar de som bara den. Vill att alla ska vara vänner med alla men snackar skit om alla. Behandlar sina vänner som skit. Lovar, lovar men inget som hålls. Säger att de ska göra en massa men inget blir av. Jag gillar inte folk som snackar en massa utan att få något gjort. Jag gillar inte folk som snackar om varandra, för det visar bara att de är svaga. Jag gillar inte folk som inte håller vad de lovar. Och jag gillar inte folk som säger att dom ska och sen låtsas om att det aldrig kommit på tal.

Denna helgen är det många som sagt att dom ska, men ingen höll det dom sa. Blir så less, varför inte säga att planerna ändras för. Varför inte vara ärlig mot er själva och mig?

Förkylningen har brytit ut, jag skulle bara vilja vara hemma och kurera mig. Men riktigt så ser inte planerna ut för dagen. Jag ska fixa iordning här hemma. Åka iväg till Bk, där står fika, spårning, promenad, träning och lek på schemat. Kommer bli super. Dock mår jag som jag se ut, så lär inte bli något långvarit besök. Men vi får se. Idag kommer Martin hem. Och Anders är med, längesen man träffade honom nu :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback