Träning

Blev en sväng till brukshundklubben idag. Grillning, träning, och en massa hundbus. Leona skötte sig jätte bra, Hon leker väldigt bra med hundpojkarna i gänget. Några hon kan ta lite i sammtidigt som hon får en del tillbaka. Körde igenom en Rallylydnadsbana, första vändan gick inte bra alls, hon skulle lukta och hålla på. Andra vändan spelade jag på ganska bra, fjantade och busade med henne, då tyckte hon att det var mycket roligare. Tänk.. när det gäller träning märker man att hon blivit äldre. Hon har inte alls samma motivation eller ork.
Freja fick springa lite i hagen när alla åkt hem, tränade inkallning - gick kanon bra. Hon är så kontakttagande denna lilla. Tränade sitt stanna kvar, och fotgående. Sen blev det en massa bus i skogen.

Nu ska jag lägga mig och vila lite i soffan så jag piggnar på mig lite. mår inte alls 100 idag, huvudvärk och värk lite varstans. Nog är förkylningen här allt.

I morgon är det dags att ta lilla familjen till hundpsykologen. Ska bli så himla spännande!! Hoppas verkligen att det går bra. Martin har tagit ledigt några timmar så han också kan vara med och lära sig hur vi ska hantera dom efter detta så det inte händer igen. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback