KM & säsongsavslutning

Mot klubben för Klubbmästerskap & säsongsavslutning. Många medlemar på plats, kanon väder och alla på ett gott humör. Kan det bli bättre? Det tävlades i Rallylydnad och en plojtävling (lydnad, RL och agility) där jag och leona var med + agility. Rallylydnaden var först ut för våran del, Leona var helt ofokuserad och ville inte alls det jag ville. andra gången började bättre men slutade ändå med nosen i backen och proppar i öronen.  Plojtävlingen var lite mer intressant tyckte hon men det blev inte heller så lyckat resultat på den tävlingen. Inga sura miner för det. Leona är påväg in i löp och därför var jag beredd på det mesta.

Freja fick också lite träningstid. Hälsa på människor utan att hoppa tränades på. Att inte hälsa på människor eller hundar. Samt Passivitet (vilket inte alls är roligt enligt hennes mening) Nu ligger vovvarna och vilar. Jag själv ska beta av en bok som jag blev pålånad idag från Per på klubben. Han tyckte jag skulle läsa den. Så dags att göra läxan :)

Kommentarer
Hanna säger:

Vad söt hon börjar bli lill fräsan!! :) Synd med Leonas löp när det äntligen fanns en rally lydnadstävling... Men men, bättre lycka nästa gång :) vad fick du för bok att läsa?

2011-10-16 | 21:17:56
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Pernilla säger:

Vilken fin liten tjej du har! Bedårande!

2011-10-21 | 13:59:55
Bloggadress: http://www.hedeforsensmrssippi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback