trevlig överaskning.

Denna lilla svarta saken levde loppan hela morgonen utan min vetskap. Efter kiss rundan 05.30 begav jag mig till drömmarnas land igen, Helt däckad. Inget förutom en valp stackare som flög upp i mitt ansikte och skrek att hon var bajsnödig kunde väcka mig. Mörbultad till tusen av den väckningen blev det en sväng ut med mina 2. Väl hemma upptäcker jag till min fasa att hon rivit ut mina underkläder på golvet, OCH bitit sönder Ms iphone laddare. Har dock kollat väldigt noga att ingen bit fattas! Får lungt skylla mig själv. Sover man till 8.30 så får man ta det som kommer med en valp i huset!

Har proppat i mig full med smoothie rosenrot och alvedon både i går kväll och nu.. hoppas hoppas att förkylningen flyger förbi mig. Idag har jag skrivit upp en lista med Roliga och inte fullt så roliga todo saker som jag tänkt varva med idag så man får något gjort iaf. Trotts att jag var hemma hela dagen igår så blev inget förutom disken och rastning av boxrarna gjort.. fruktansvärt dåligt. Så idag finns det gott om att göra. Ska passa på att hoppa in i duschen innan hundarna vaknar från sin morgon vila ;)

Kommentarer
Melinda säger:

Fy! Lät inte så kul de där :( jag har precis blivit frisk jag.. Krya på dig!! :)



Sv: Jag bor i visby (Gotland).. de är så vackert här!



2011-10-11 | 14:31:45
Bloggadress: http://trettondemars.blogg.se/
Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3 säger:

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar. Nu kör jag en ny tävling med Personlig Almanacka! Så kika in & se om det var du som vann, eller delta i nya tävlingen.



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-11 | 20:13:54
Bloggadress: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback