10v

Nu har denna lilla krabaten passerat 10v sträcket. Livet leker och det är full rulle på henne. För någon dag sedan vagde hon 7,8kg, jag är fortfarande lite osams med hennes storlek runt magen, tycker hon är lite i minsta laget. Men ska vänta i 2veckor till och se om hon ökar något på det nya fodret.
Hon är i rörelse mycket mer nu än hon var i början så inte så konstigt att hon blir lite tunnare, sen drar hon i väg på storleken säger alla som träffar henne någon gång ibland. hihi.. min lilla

Freja och Bärta träffas, Leona leker polis.



Hon har börjat ta sig friheten att tugga på lite allt möjligt.
Just nu är blommorna hennes offer.



Var ute i skogen med min lilla familj igår och fann svart trumpetsvamp,
och 2 kantareller :( Kantareller som är godast!!!
Hundarna var trötta och nöjda när vi kom hem iaf :)

Idag blir det BK men först en sväng till jobbet för att säga Hejdå till Annika som väljer att flytta en bra bit här ifrån. Är så glad för hennes skull att hon hittat någon att dela sitt liv med, värre blir det för oss som "förlorar" våran fina vän. Men vad är annars facebook till för om man inte ska hålla kontakten. ;)

Kommentarer
Anna säger:

Hihi tiden går fort och snart är hon stor :) 7,8 kg, shit.. Undrar vad min lilla tjockis väger. Det måste jag kolla.

2011-09-08 | 00:28:23
Bloggadress: http://annispannis.se
dagensblog säger:

hej!

va gärna med och tävla om att få en valfri vara hemskickat till dig helt gratis!



http://dagensblog.blogg.se/2011/september/utkast-sept-5-2011.html#comment



ursäkta om detta inte är något som intresserar dig!

HadeGött!

2011-09-08 | 21:19:51
Bloggadress: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback