omotiverad och allmänt slut.

Har ni varit med om att när man tänker att vad bra det här går och så går det helt plötsligt inte så bra, precis efter tanken? Igår var det så. På kvällen låg jag och Martin och diskuterade om hur duktig Freja har blivit och att jag inte behövt gå upp på flera nätter nu för en kisspaus. Hon har heller inte väkt Martin en enda gång! Säkerligen bara för att jävlas så väcker Freja mig vid 03 tiden och vill ut. inte nog med det utan när vi kommer in igen så lever hon om i sovrummet så Martin tänder lampan och är påväg att stiga upp. Smartskaft. Så mycket sömn blev det inte för mig i natt. Har så fruktansvärt svårt att somna när hon väckt mig.

Det gick jätte bra igår på kursen. Rullade på bra och fina Leona fick agera provhund när vi skulle visa lite rallylydnad, det är verkligen hennes grej! Hon tycker det är så himla roligt :)

Freja skötte sig också jätte bra, tog en promenad i skogen, sen var hon hel lugn bland alla hundar!! Så stolt över mina fina :)

Även om jag bara skulle vilja gå och lägga mig så finns det alltid saker här hemma som bör göras så bara ta sig i kragen och sätta igång. Kloklippning står på schemat för hundarna, och ikväll är det styrelsemöte på klubben.
Kommentarer
Emma säger:

Hej fina hundar du har =)



Tänkte tipsa om att jag har "dagens blogg" tävling hos mig, vill ha lite nya besökare som tävlar och inte hela tiden samma.. Var gärna med du..



/Emma

2011-09-14 | 14:03:53
Bloggadress: http://www.nattstad.se/emmahjorth
Emmiz säger:

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe! Kika in och se om det var just du som vann!

Om du inte vann, eller vill tävla igen så kommer en ny dagens blogg-chans upp i morgon! :)

Var med då =)

2011-09-14 | 19:58:32
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback