Serriöst.

Helt serriöst, nu måste jag rycka upp mig. De senaste dagarna har jag gått runt som en jäkla mumie. Lättirriterad, Hungersur, kalla det vad ni vill men jag har inte haft något vidare stabilt humör. Jag är irriterad på mig själv och på alla andra.. varför?- ingen som helst anledning.

Samtidigt som att livet leker och känns så himla underbart så känns det inte alls som det ska nu. Väldigt blandade känslor som ni ser. Igår åkte jag runt med hundarna och Elisa, tanken var att vi skulle flyttstäda hos henne men eftersom vi glömt motivationen hemma drog vi iväg till Thuns och drömde oss bort i några timmar. Så skönt att komma hemifrån! Idag är det några få timmars jobb. Innan dess blir det lite städning och en promenad i det fina höstvädret :)


Jag och Freja försökte idag oss på att göra ett tassatryck på ena canvas tavlan. Det gick lite som det gick som vi ser ;) haha.. Försökte fylla i lite men det var svårare än vad jag trodde att få en valp att dutta tassen i färg och sen på tavla! Får göra ett nytt försök när hon blir lite äldre. Denna blir väl ändå sparad :) Leona får göra sitt avtryck en annan dag hon är med Martin i garaget idag, så de små djuren får lite tid ifrån varandra. Det kan dom behöva.
Kommentarer
Anna säger:

SV: Aa det är en Wake-up light Prologue från Clas Ohlson. Den fungerar helt okej, speciellt i början. Sen blev det sommar och det är ljust ändå. Men nu till vintern blir det nog bra igen.

2011-09-17 | 17:33:33
Bloggadress: http://annispannis.se
Hanna säger:

Hahah vad söt tavla!! En sån vill Teja och Hijis också göra!! :)

2011-09-17 | 19:32:03
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
✫Familjen Bus✫ säger:

Skojig idè!



Alla kommentarer räknas i finalinlägget. hur många per person som helst.

Tyvärr ligger jag lite bakom en tjej så jag tror jag lägger ner. Chansar och hoppas på vinst genom andra regler hon har så :)



men ös på bara om du ändå är inne :)



kram kram

✫Familjen Bus✫ säger:

Hehe härligt ;) ös på bara så får vi se :)

kram ram

Sofie säger:

Skönt att höra att det inte bara är jag som är kontrollfreak och springer runt som en extra morsa! Micke bodde själv ett tag i Forshaga, men det verkar inte ha hjälpt tyvärr ;)



hihi jag har också gjort tavlor med tassavtryck, iallafall med min Sogno, jag hade färg över hela mig typ ;)

Tycker blogga är roligt, men ibland behöver man en paus! Roligt att du läser! :)

Kram

2011-09-19 | 17:30:55
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/
Emma säger:

Nya tävlingar... Presentkort på väggord och valfritt smycke. var med å tävla

http://emmnie.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-09-19 | 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback