Spöken.

Dagarna går väldigt fort nu kan jag säga, trotts att jag numera stiger upp strax innan 06 istället för 09 som jag brukade göra förr när jag var ledig och utan valp.

Pysslar runt här hemma hela dagarna. I Förrgår fick vi besök av Elisa som kom hit på en fika. Jätte mycigt och otroligt kul att ha en kompis här på besök!! På kvällen var det dags för kurs för mig och Leona, allmänlydnad med bruksinriktning. Verkligen en jätte rolig kurs som passar Leona väldigt bra eftersom hon får lära sig lite olika grejer, och det blir lite mer träning! Massor med knottbett i huvudet har jag skaffat mig också!
Freja är det fullgalopp på. Hon kissar, bitts, skäller och SOVER! Och ibland, men bara ibland kommer hon och vill mysa lite ;) Min lilla! Freja och Leona busar nästan hela tiden nu, Leona verkar tycka att det är väldigt skoj till och med! Och Freja blir trött.

Igår blev det några timmars jobb på kvällen och idag är det Fredag, en Ledig fredag, jag ska bege mig in till stan, handla lite mat och se om jag får tag i en tjej med en hundsäng som jag ska köpa till lillan. Sen blir det mys hela kvällen och Lördag + Söndag bjuder på jobb. Martin ska fiska med en kompis och Freja ska få följa med så hon vänjer sig. Leona tycker det är jobbigt när de slänger i grejer i vattnet osv, hon är ju vatten tokig, men om vi börjar träna Freja tidigt så kommer hon nog lära sig och vara lugn. Vi får väl se :)

Någon som vet hur man lägger upp filmer på bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback