Gamla hits!

Återigen är jag inne i en sjuk sömn perriod. jag drömmer påfrestande drömmar som jag egentligen inte ens vill tänka på, bara lägga bakom mig, samma dröm 5av sju nätter. Kanske inte till punkt och pricka men det handlar i grunden om samma sak. Min mamma fnittrade när vi pratade om mina drömmar. Enligt hennes drömtydningsbok betyder det att något väldigt bra kommer hända inom snart framtid. Frågan är då om det kommer hända mig 5bra grejer eftersom jag drömt det 5ggr. Eller så kommer det vara något super duper bra som händer. Jag väljer att tro på boken!

nåväl, jag har hamnat i en 10timmars sömn perriod. Varje natt 10timmar ca. Vaknar med ångesten att jag håller på att sova bort hela mitt liv. Jag mår bäst om jag sover 8 timmar per natt. Får verkligen försöka ändra på det!

Lyssnar igenom gamla hits för att hitta den perfekt freestyle låten. Har betat av Ebba Grön, christina aguilera och Eddie medusas icke så rumsrena balader. Ojoj.. flashback!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback