kurser & läger.

Kursanmälningar bara flyger iväg och i sommar ska jag vara mer hund än människa.

Freja:
  • Brukskurs på Östhammars Hundungdom
  • Bruksläger på Sveriges Hundungdom
  • Kennelläger anordnad av Hedeforsens Kennel
  • Antijaktkurs kickis hundservice- börjar i Maj.

Hoppas att det inte krockar någonstans med kurserna och aktiviteterna, jag vill och behöver verkligen gå alla!

Leona:

  • Rallylydnads tävlingar planeras. Ingen anmälld ännu men när jag fått hem mina skylltar så påbörjas hårdträning och förhoppningsvis går vi ut på planen senast i Juni.
  • Ingen kurs planerad för den gamla damen, hon får lunka på här hemma och tränas på "fritiden" Kanske låter taskigt men hon är 7år och tagit sig igenom väldigt många kurstimmar och befinner sig i det stadiet jag vill ha henne. Jag kunde inte vara mer nöjd, självklart har även hon sina brister och det är dom vi ska arbeta med på hemmaplan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback