orkeslös

Jag är så jävla less på det här. Hittar ingen väg ut ur eländet och börjar mer och mer tvivla på att det finns någon.

Freja är återigen yber lös i magen. Jag har fått springa ut allt för många gånger, var annan timma säger hon till och har gjort det hela natten. Orkar inte höra hennes pipande men förstår ändå att hon måste må ruggigt dåligt. I morgon är det dags att lämna bort dom, men är hon sjuk så går inte det.

Dagens fetdissar: Jag har en hund som alltid är dålig i magen. Sambo som aldrig är hemma. En efterlängtad kryssning som riskerar att bli inställd.

Älskar mitt liv!
Kommentarer
Pernilla säger:

Sippan var jämt kass i magen sitt första år! Det vänder! :) Ge sån Diar sanyl så är det nog fint snart igen! Hoppas ni kommer iväg!

2012-04-06 | 15:09:53
Bloggadress: http://www.hedeforsensmrssippi.blogspot.com
Pernilla säger:

Har du bytt foder på henne eller har hon varit dålig i magen hela tiden? Det finns en oral pasta som heter "PRO-kolin", prova den tillsammans med ett dietfoder som heter i/d eller kokt grötris i några dagar. Vad trist med kryssningen om den blir inställd... Kändes som att du behövde detta... Styrkekram

2012-04-06 | 15:10:02
Bloggadress: http://xpernillax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback