be the change you want to see in this world.

Känner att huvuvdet är fullt av en jäkla massa skit som egentligen inte behöver vara där. Vår ordförande till klubben flyttar låångt bort nu. Typ precis nu. Inget är fixat inför terminens start. Ingen vet någonting, ingen liksom vill ta tag i någonting och det känns verkligen som att om inte jag gör det kommer klubben slå igen. Det är så mycket som ska fixas, många påbörjade projekt men inte färdigställda. gah.. Det blir nog bra när det är färdigt. Jag har iaf mitt på det torra, så när jag inte orkar mer kan inte jag få skit för att klubben jämnas med marken.
 
Idag är det första torsdagsträningen för den här terminen. Gräset måste klippas, fika måste ordnas, stugan måste iorgningställas, städas och göra lite mysig. Nu ser den mer eller mindre ut som ett renoveringsprojekt. så jag åker väl ut dit 3timmar innan träningen börjar. 
Städa och fixa här hemma, packa och dona. I morgon bilar vi neråt i sverige för att hälsa på mamma och lillsyrran, och sedan på söndag är det dags för Mh och röntgen!!! Shit, tiden har gått så jäkla fort! haha.. Men nu är snart dagen här. Det ska bli så spännande och otroligt kul att få träffa alla hedeforsare igen :)
 
Nu är jag återigen inskriven på arb.förmedlingen. I jagkten på ett arbete som kan ge sina anställda ett fast schema att gå efter. Nu börjar tacklingarna med A-kassan för att de månaderna jobbtimmarna inte räcker till kunna stämpla upp resten.. Som sagt.. tacklingen. Att ha och göra med A-kassan är en sport i sig.. papper som ska skickas hit och dit, papper som är fel ifyllda osv.. jäkla massa krångel!
 
Är det någon som frivilligt känner sig sugen på att göra om min blogg design?.. Jag skulle gärna gjort det själv men jag har ingen aning om hur jag ska göra. Känner att den borde förnyas en aning! Hör av er :)
 
Kommentarer
Pernilla säger:

Hur skulle du vilja ha designen? :)

2012-08-31 | 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback