bocka av och skiva till.

Sista Lediga dagen innan monster veckan.. Shit, jag är nästan lite rädd.. Så himla många timmars jobb på en vecka. Denna veckan som varit har tröttheten varit på max, jag har jobbat, hundat och sovit. Thats it! nåväl.. snart händer massa roligheter så bäst att jag ligger i på jobbfronten nu!
 
Försöker få den där hemtentan gjord så jag har den färdig. Annars blir den nog inte gjord på ett tag om jag känner mig själv rätt. Hade en envis liten svart schäfer på promenaden idag, ville.inte.lyssna. Det gick så långt att jag var tvungen att koppla lös Leona och även släppa fokusen på henne, som följde mig och Freja väldigt fint under hela promenaden genom byn. Och helt engagera mig i Freja. Hon var inställd på 120km mot sitt mål.. vad nu det var. Det var inte dit jag ville iaf. Nåväl när jag släppte fokus på Leona så kunde jag som sagt engagera mig helhjärtat åt den lilla damen. Som tur var lugnade hon ner sig och insåg att bråka med mig idag var ingen idé, för idag orkar jag inte ge mig!
 
Nu ska jag försöka blir klar med den där hemtentan.. är lite frågetecken som inte är lösta än. Gah.. jobbigare än vad jag trodde. Dax för lunch snart också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback