dreaming away

Vaknade på så fruktansvärt bra humör idag. Mår kanon, känner mig nykär, fylld med energi.. you name it. Tanken var att jag idag för en gångskull skulle göra iordning mig ordentligt. Piffa till mig lite på min lediga dag. Kleta på lite lack på naglarna, hårinpackning.. bla bla bla. Men dagen blev anorlunda, drog på mig mjukis dressen och har städat, tvättat, och rastat djuren. Men det är väl tanken som räknas ;)
 
Jag har så sjukt mycket på gång nu att jag inte vet var jag ska börja. Blir lite handfallen mitt i allt. Men det gör inget. Känner att detta året absolut är kanon. Hösten kommer bli amazing precis som våren och sommaren varit. Jag har träffat så många fina nya vänner så jag blir helt lyriskt när jag tänker på det. Man kan inte ha för många fina vänner.. absolut inte. Nu är det bara att vänta på löne checken som ska komma in på kontot och fort som attan kommer den åka bort.. samma med nästa.
 
Låt mig presentera: bruden som glömt bort hur man shoppar och istället slänger alla pengar på sina hundar.. japp det är jag det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback