Faster than you ever thougt

Vinkar adjö till en 60timmars arbetsvecka. Äntligen är den över. Färdig. Slut. Precis som jag, vet inte riktigt hur många ställen på min kropp som är stela och ömma. Slut för den här gången med sönderstressade, sura människor som bara yrar runt utan att göra ett dugg vettigt. Men det har varit kul, igår blev det bröllop på kvällen. Blödig som jag är, var jag nära på att börja grina ett flertal gånger. Ha! Jätte roligt att få servera alla fina människor och timmarna rullade på fort. I morgon en kort dag på jobbet med tanter och gubbar, sen får jag pussa hur mycket jag vill på mina fina vovvar! Som jag saknat dessa flickor under denna veckan. Fastän de funnits vid min sida hela nätterna så har jag inte tillägnat dom någon träning, nästan ingen promenad och knappt ens en tanke på hela veckan.
Men nu är det tillbaka till verkligheten och då ska jag ta med mina babes på äventyr :)
Kommentarer
Hanna säger:

Ni kanske kan komma hit och busa? :)

2012-08-26 | 22:06:59
Pernilla säger:

Ha en trevlig vecka med dina lurvar! Känns som om du är riktigt värd det! Kommer du båda dagarna till MH? :)

2012-08-28 | 07:48:26
Bloggadress: http://hedeforsenssippi.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback